U bent hier

Helpdesk OmniHis

Als u vragen heeft over of problemen met OmniHis-producten kunt u contact opnemen met onze helpdesk. De medewerkers van de helpdesk opereren landelijk via een centraal contactpunt.

Voor een dringende vraag kunt u ons het best per telefoon benaderen. Dan kunnen wij in direct contact met u duidelijk krijgen wat de aard van het probleem is en wat de oplossing daarvoor is.

Helpdesk: 0900-OmniHis (6664447) of helpdesk [at] omnihis.nl

Onze helpdesk is op werkdagen geopend van 8.00 - 17.30 uur
Om wachttijden te voorkomen, volgen hier een aantal aanbevelingen:

  • In OmniHisScipio is een uitgebreide helpfunctie aanwezig. (Klik links boven in het scherm of kies voor Help onder het menu Archief).
  • Klik op FAQ OmniHisScipio of om een groot aantal vragen en antwoorden terug te kunnen lezen.
  • U kunt een cursus aanvragen.
  • Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, adviseren wij u om alvast de Hulp op afstand software te installeren.

Directe feedback

Als u belt met de OmniHis helpdesk kunnen onze medewerkers meekijken op uw scherm met het programma Teamviewer.

De benodigde bestanden vindt u onder Hulp op afstand.